úvod     aktuality     klub    závody     komentáře     foto-video     modely     burza     historie     fotoarchiv         

slot1

Slot.it - Galileo Engineering srl
Sede legale: via Cavallotti 16
42122 Reggio Emilia, Italy

www.slot.it

Italská firma Slot.it vyrábí pět řad modelů v měřítku 1/32 - Classic, Gr.C, LMP, GT a DTM. V každé řadě vyrábí několik typů modelů a každý typ je v několika provedeních, která odpovídají barvou, nápisy a doplňky skutečným autům a posádkám, tak jak startovala na závodech. Modely jsou tvarově a barevně velmi dobře zpracované a mají pečlivě provedené doplňky - kabinu, motor, ozdobné výplně kol, křídla, světla, zrcátka... Karoserie jsou z odolné hmoty, která snáší při jízdě nárazy bez poškození. Barevný potisk modelů je precizní, nápisy a loga sponzorů jsou detailně provedené a odolné proti odření.

slot9

Technické provedení podvozků a jízdní vlastnosti jsou výborné. Podvozek má výměnný držák motoru, mosazná kluzná ložiska na zadní ose jsou samostředící. Převody jsou plastové, nebo hliníkové a na ose jsou připevněné červíkem M2 s šestihranem (imbus). Zadní kola mají hliníkové disky připevněné na ose červíkem, přední kola mají plastové disky. Pneumatiky jsou na discích pouze navlečené. Motory jsou základní typy s 20.000 otáčkami/min. Pastorky na motorech jsou mosazné. Podvozky modelů jsou ve třech provedeních, která se liší uložením motoru - Sidewinder, Anglewinder a Inline. Modely mají na autodráze výborné jízdní vlastnosti, které je možné dál zlepšovat výměnou motorů, převodů a pneumatik. Pro jízdu na domácí plastové autodráze, ale nejsou úpravy nutné, seriové modely z "krabičky" jezdí dobře.

Classic je řada modelů historických aut z období šedesátých a sedmdesátých let. Vozy Ferrari, Alfa Romeo, Matra, McLaren, Ford, se zúčastňovaly vytrvalostních závodů LeMans, Targa Florio, závodů do vrchu a závodů americké serie CanAm.
Modely Classic mají motor uložený souběžně se zadní osou (Sidewinder) a převod s čelním ozubením. Typ motoru je ShortCan V12 (krátký), který má 23.000 ot.

slot2

Gr.C je řada modelů závodních automobilů slavné skupiny "C" z období 1982 - 1989. Vozy Porsche, Jaguar, Mercedes, Toyota, Lancia, se zúčastňovaly vytrvalostních závodů MS v LeMans, Spa, Monze,... a amerického seriálu IMSA.
Modely řady Gr.C mají motor uložený kolmo na zadní osu (Inline) a převod s pravoúhlým ozubením.Typ motoru je ShortCan V12 (krátký), který má 23.000 ot.

slot3

LMP je řada modelů závodních automobilů (prototypů) skupiny LMP1 a LMP2 od roku 2000 do součastnosti. Prototypy Lola, Aston Martin, Audi, závodí v MS ve vytrvalostních závodech na okruzích LeMans, Spa, Monza,...
Modely LMP mají motor uložený šikmo, nebo kolmo k zadní ose a převody s čelním a šikmým ozubením. Typ motoru je LongCan Flat-6 (dlouhý), který má 20.500 ot.

slot4

GT je řada modelů sportovních automobilů skupiny "GT1" z období 1997 - 2000. Jednalo se o maximálně upravené sportovní vozy McLaren, Porsche, Nisan, Audi, které závodily ve vytrvalostních závodech v LeMans, Spa, Monze,...
Modely GT mají motor uložený šikmo k zadní ose (Anglewinder) a převod se šikmým ozubením.Typ motoru je LongCan Flat-6 (dlouhý), který má 20.500 ot.

slot5

DTM je řada modelů upravených cestovních aut, které v letech 1984 - 1996 závodily v německém seriálu závodů DTM. Vozy značek Alfa Romeo, Mercedes, Opel, Audi. řídili slavní piloti té doby a seriál DTM byl velmi populární.
Modely DTM mají motor uložený kolmo na zadní osu (Inline) a převod s pravoúhlým ozubením. Typ motoru je ShortCan V12 (krátký motor), který má 21.000 ot.

slot6

slot7

Slot.it dodává k modelům široké příslušenství náhradních dílů pro opravy a tuningových dílů pro úpravy modelů na závody. Samostatně je možné koupit všechny díly, ze kterých se model skládá. Motory, podvozky, držáky motorů, vodítka, sběrací kartáčky, převody, pastorky, různé typy disků kol, pneumatiky pro různé povrchy autodráhy, osičky, červíky, šroubky, nenabarvené karoserie, vylehčené kabiny, náhradní křídla, zrcátka, ozdobné výplně disků kol a další díly.

slot8